Hot Posts

6/recent/ticker-posts

INGIN AKU SEKUAT ITU....



"Bukan Hanya Sesaat"
Ingin aku pinjam semangat wanita itu...sebagai pedomanku...
Dugaan dilalui aku tidak sekuat itu..
Tapi....perkara yang ku pandang biasa...terlalu berat untuknya..
Kenapa ugutan itu dia tujukan...
Tidak cukupkah keresahan yang selama ini ditanggung..
Bukan dia seorang yang merasai....aku jua merasa...mungkin lebih dari dia...
Ingin merasa bahagia....Kenapa selalu dipalit cerita dan hal yang menyakitkan hati... 
Ya Allah jadikan lah aku Insan yang kuat...
Buat Salah....Minta Maaf....Cuba Perbaiki....
Tapi tetap nampak salah ...
Bila cuba sempurnakan....usaha dipandang sepi....
Bencinya aku tika ituu,,,...
Aku ada jawapan...Tapi jawapan yang tidak diingini...Bencinyaaa.....
 
 
Cukup-cukuplaaa
Baca Novel Cmni laaa...
Hu3

Post a Comment

0 Comments