Hot Posts

6/recent/ticker-posts

AKU BUKAN YANG TERBAIK

Aku bukan lah yang terbaik….
Aku memang xmmpu jadi yg terbaik…
Masih  terngiang2 segala pujian terhadap buah hatinya yg dulu….
Aku xmmpu nk jadi seperti dia…
Aku mgkin xmmpu mghilangkn rasa sunyi dia..sebagaimana dia…
Aku mgkin xmmpu memahami dia…sebagaimana dia…
Aku xmmpu menjaga dia…sebagaimana dia,,
Aku nampk kerinduan…rindu pada dia yg lain..yg pasti bukan aku…
Hatiku perit….
Air mataku mengalir laju…Sedih mengenangkan hatinya yg ku guris..
Aku xmmpu jadi suri yang terbaik dlm hidup dia..
Ya Allah….
Syg..
Maafkan aku…xku jangka….aku hadir untuk menyusahkan hidupmu sebegini..
Aku xterniat sedetik pon..ampunkan khilafku…
Aku terlalu takut akan terbit penyesalan dihatimu…walauku yakin dgn cinta mu…
Doa ku panjatkan…semoga hati ini kuat..untuk terus menuju ke alam baru…..alam bersamamu…
Ya Allah….
Betapa takutnya aku…
Hanya aku yang tahu…
Bersediakah aku..adakah ranjau dihadapan…atau impian terindah dalam kehidupan…
Aku yg xpenah sempurna……
Maafkan Aku Sayang,,di atas segalanya…

Post a Comment

0 Comments